Jogjakarta > Malang dag 6, 7 en 8 - Reisverslag uit Malang, Indonesië van Julienne Valentijn - WaarBenJij.nu Jogjakarta > Malang dag 6, 7 en 8 - Reisverslag uit Malang, Indonesië van Julienne Valentijn - WaarBenJij.nu

Jogjakarta > Malang dag 6, 7 en 8

Door: Julienne Valentijn

Blijf op de hoogte en volg Julienne

24 Juli 2017 | Indonesië, Malang

Dag 6
Zaterdag zijn we in jogjakarta naar de twee beroemde tempels geweest. De borobudur en de pramanan. Beide waren twee prachtige tempels die beide veel trappen bevatten. Soms waren deze trappen extra hoog zodat tijdens de klim naar boven gebogen wordt voor de tempel. Deze trappen waren erg vermoeiend.

Dag 7
Op zondag zijn we naar twee Batik werkplaatsen geweest waar, bij de ene schilderijen gemaakt werden en bij de andere de traditionele stoffen voor de kleding. Hierna zijn we bij het paleis van de sultan geweest waar kamers werden ingericht als musea.
Ook zijn we naar het waterpaleis geweest, welke erg tegenviel. Meer dan 3 zwembaden was er niet te zien.

Dag 8
Vandaag zijn we weer met de trein vertrokken vanuit Jogjakarta naar malang. Ook deze treinreis duurde 8 uur. Gelukkig zijn nu alle lange afstanden afgelegd, op de vlucht na. Nu gaan wij eten en morgen gaan we de Bromo krater bezoeken, waarvoor we om middernacht moeten opstaan om ons klaar te maken voor de reis naar de krater.

Aan de foto's wordt gewerkt, echter is de upload in het nieuwe hotel ook niet goed. Vanavond na het eten proberen we in de lobby en anders komen de fotos later.

• 24 Juli 2017 - 15:48

Oma:

Wat een mooie reis maar wel vermoeiend. Maar je geniet er wel van meid We zullen wel blij zijn als je weer terug bent Groetjes opa en oma

• 28 Juli 2017 - 08:55

Amhover:

Geweldige plaatsen zijn jullie geweest opa was graag mee geweest naar de tempels groetjes opa en oma