Bandung > Jogjakarta dag 4 en 5 - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Julienne Valentijn - WaarBenJij.nu Bandung > Jogjakarta dag 4 en 5 - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Julienne Valentijn - WaarBenJij.nu

Bandung > Jogjakarta dag 4 en 5

Door: Julienne Valentijn

Blijf op de hoogte en volg Julienne

21 Juli 2017 | Indonesië, Jogjakarta

Dag 4
Op dag 4 hebben we in Bandung een stadstocht gemaakt waarbij we door verschillende delen van de stad zijn gelopen. Van de grote drukke wegen tot de straatjes waar de mensen boven op elkaar leefde. Hier hebben we een man bezocht die met de hand houten poppen sneed uit blokken hout. Vervolgens zijn we naar een winkelcentrum geweest waar veel grotere winkels lagen. Na de middag zijn we naar een voorstelling geweest die werd uitgevoerd door kinderen van een school. Hier leerden wij ook hoe we een typisch Indonesisch instrument (Anklung) konden bespelen. Na deze voorstelling zijn we terug gegaan naar het hotel waar de koffers klaar moesten worden gemaakt voor de reis naar Jogjakarta waar wij de volgende ochtend per trein naar vertrokken.

Dag 5
Vandaag zijn we vanuit Bandung met de trein vertrokken naar Jogjakarta. Hiervoor moesten we om 5 uur ons bed uit zodat we optijd klaar waren voor onze 8 uur lange trein rit. Deze was behoorlijk lang maar er was wel mooi uitzicht tijdens deze rit, wat de tijd weer een beetje goed maakte. Hierna kwamen we aan in het hotel waar we gelijk in het zwembad zijn gedoken op het dakterras. Deze had een geweldig uitzicht. Nu gaan wij lekker eten en weer naar bed.

Foto's volgen nog aangezien de WiFi niet goed genoeg is voor het uploaden in ons hotel.

• 21 Juli 2017 - 22:53

Francien:

Ik ben benieuwd naar de foto's. Leuk verslagje! Veel plezier dames x)

• 22 Juli 2017 - 09:15

Joyce:

Ik ben ook benieuwd. Hoop dat jullie het leuk hebben daar!

• 22 Juli 2017 - 12:18

Oma:

Ik ben ook benieuwd en opa ook groetjes en geniet er van meiden

• 23 Juli 2017 - 22:35

Am Hover:

Ben benieuwd naar het vervolg meisjes geniet maar van jullie vakantie opa en oma

• 24 Juli 2017 - 11:38

Francien:

Leuk om te lezen dat jullie het goed naar de zin hebben. Is natuurlijk wel een druk programma of niet? Uitrusten moeten jullie dan maar de laatste twee dagen doen :). Ben benieuwd naar de foto's! Veel plezier samen -xxx-

• 25 Juli 2017 - 09:42

Fred:

Leuk dat jullie een mooie vakantie hebben en het zo goed naar jullie zin hebben. En wat ook een mooie foto's. Nog fijne dagen samen.